Benim cici silahim (2002)

Benim cici silahim (2002)

Benim cici silahim (2002) on IMDb

Benim cici silahim, Bowling for Columbine
Yönetmen: Kenji Mizoguchi
Ülke: ABD
Filmin Türü: Belgesel
Konusu:
Benim Cici Silahım, yönetmen Michael Moore tarafından çekilmiş 2002 yapımı belgesel film. Özgün adı Bowling for Columbinedır. Tüm zamanların en çok gişe yapan belgesel filmleri arasında altıncı sırada yer almaktadır.[1] Columbine Lisesi'ndeki katliamı çıkış noktası alarak ABD'deki bireysel silahlanma ve şiddet ögesi üzerine vurgu yapmaktadır. 2002 Cannes Film Festivali'nde[2], belgesel dalında Oscar ve en iyi yabancı film olarak César [3] ödüllerini kazanmıştır.


Yapım Yılı: 2003
Gösterim Tarihi: 7 Şubat 2003
Senaryo: Michael Moore
Filmin Süresi: 120 Dakika
Oyuncular: Michael Moore, Charlton Heston, Marilyn Manson, Salvador Allende, George Bush, George W. Bush, Michael Caldwell, Bill Clinton, Mike Bradley



İsim

E-Posta*
Filmin Adı (Veya link atmanız yeterli)


 
Fiber Dahi: Film izle
Copyright © 2012 - 2013. SinemaCOM

Tasarim: Film İzle Tasarim: Film Seyret Reklamsız