Factotum (2005)

Factotum (2005)

Factotum (2005) on IMDb

Factotum, İşin Adamı
Yönetmen: Bent Hamer
Ülke: Norweç, ABD, Almanya, Fransa, İtalya
Filmin Türü: Komedi, Dram, Romantik
Konusu:
Factotum, özünde Bukowski’nin yirmili yaşlarında yaşadığı ve genellikle ucuz otellerde yaşam, üçüncü sınıf işlerde çalışma ve içki, kumar, kadınlarla olan ilişkilerini anlatan bir biyografi olarak da görülebilir. Pasaklı, günü gününe yaşıyan, içki yüzünden onlarca işten kovulan, evde ancak para verirse kalmasına izin vereceği bir babaya sahip, barda tanıştığı kadınlardan biri olan Jan’e içki ısmarladıktan sonra Jan’in evine yerleşen birisi Henry Chinaski. Yaşamındaki kaosun içinde tek değişmeyen şey ise “her şey hakkında” yazma tutkusu. Patronunun karısı hakkında bile…

Bent Hamer’ın elinden çıkma film, aynı zamanda Bukowski’nin gençliğinin erken dönemine yönelik biyografik bir çalışma. Haliyle filmde bolca çılgın macera bulabilirsiniz. Matt Dillon Bukowski’nin öteki kişiliğini canlandırıyor ve yazarın ruhundan anlayan performansı ile geçtiğimiz Cannes Film Festivali’nde oldukça beğeni topladı…

Yapım Yılı: 2005
Gösterim Tarihi: 29 Nisan 2005
Senaryo: Charles Bukowski, Bent Hamer, Jim Stark
Filmin Süresi: 94 Dakika
Oyuncular: Matt Dillon, Lili Taylor, Didier Flamand, Fisher Stevens, Marisa Tomei, Adrienne Shelly, Karen Young, Thomas Lyons, Dean Brewington, James Cada, James Michael Detmar, Kurt Schweickhardt, Dee Noah, James Noah, Michael Egan, Terry Hempleman, Emily Hynnek, Wayne Morton, Tony Papenfuss, Lana Schwab, Sally Wingert, Robert Downing Davis, Bryan J. Walker, Dan Lee Jr, Peter Moore, Bruce Bohne, Larry Roupe




Factotum filmini izle,Factotum full izle,Factotum izle,Factotum online izle,Film izle,İşin Adamı (2005),İşin Adamı filmini izle,İşin Adamı izle,İşin Adamı online izle,Kitap Uyarlaması,Matt Dillon filmleri izle

İsim

E-Posta*
Filmin Adı (Veya link atmanız yeterli)


 
Fiber Dahi: Film izle
Copyright © 2012 - 2013. SinemaCOM

Tasarim: Film İzle Tasarim: Film Seyret Reklamsız