Benim Adım Khan - My Name Is Khan (2010)



Benim Adım Khan - My Name Is Khan (2010)

My Name Is Khan (2010) on IMDb

Benim Adım Khan - My Name Is Khan
Yönetmen: Karan Johar
Ülke: Hindistan
Filmin Türü: Dram, Gerilim, Romantik
Konusu:
Rızvan Khan (Shahrukh Khan) kücüklüğünü annesiyle Mumbai'da ıssız bi yerde geçiren asperger sendromu hastası bir müslümandır. Yetişkin yaşına gelince Amerika'ya kardeşinin yanına taşınır ve Mandira (Kajol) ile tanışıp evlenir. Fakat 11 eylül olaylarından sonra müslüman Rızvan'ın hayatı daha da zorlaşacaktır. Bir trajedinin ardından Mandira ile ayrılan Rızvan, Mandira'yı yeniden kazanmak için uzun bir yolculuğa çıkar.

Yapım Yılı: 2010
Gösterim Tarihi: 12 Şubat 2010
Senaryo: Shibani Bathija, Niranjan Iyengar
Filmin Süresi: 165 Dakika
Oyuncular: Shah Rukh Khan, Kajol, Sheetal Menon, Reese Garrick, Detective Garcia, Christopher B. Duncan, Jimmy Shergill, Sonya Jehan, Parvin Dabas, Arjun Mathur, Sugandha Garg, Zarina Wahab
Alternatif

İsim

E-Posta*
Filmin Adı (Veya link atmanız yeterli)


 
Fiber Dahi: Film izle
Copyright © 2012 - 2013. SinemaCOM

Tasarim: Film İzle Tasarim: Film Seyret Reklamsız